zondag 23 augustus 2015

Uitslag KIC Challenge 65 Geen Vierkant of Rechthoek!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 65 Geen vierkant of rechthoek!

Deze ronde hadden we erg weinig deelnemers, wat we uiteraard erg jammer vinden, maar misschien was deze opdracht in de vakantieperiode net iets te veel of te lastig? 

Toch hebben we ons weer over de deelnemers bewogen en bekeken wat wij de beste kaarten vonden en hieronder het resultaat.



Een terechte winnaar is Anneke (nr 18) met onderstaand creatie.





Anneke van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:

  1. Cobie (nr 2)
  2. Jootje (nr 4) 
  3. Tierelantijntjes (nr 16)


Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






5 opmerkingen:

  1. nou hoe leuk is dat, ben eerste geworden met mijn kaartje
    ga gelijk een mailtje sturen
    en de top 3 natuurlijk van harte gefeliciteerd

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anneke met je plekkie en ik sta met twee andere dames in de top 3 helemaal te gek en ik ga jullie een mailtje sturen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Anneke en de andere 2 dames uit de top 3 ook, ik ben de derde die in de top 3 staat, te gek. Superleuk en ik voel me zeer vereerd. Liefs Hanny (tierelantijntjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Anneke en de andere 2 dames uit de top 3 ook, ik ben de derde die in de top 3 staat, te gek. Superleuk en ik voel me zeer vereerd. Liefs Hanny (tierelantijntjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen