zondag 19 januari 2014

KIC Challenge 25 Bruin/ Oranje!

Hallo allemaal!

Allemaal weer bijgekomen van de feestdagen?? 
Wat we zo kunnen zien waren er helaas niet zoveel deelnemers bij onze vorige challenge, wat wij erg jammer vinden, maar we hopen natuurlijk nu weer een uitdaging voor jullie te hebben nu wij met onze 25 ste challenge van start gaan! 

Deze challenge staat in het teken van de kleuren bruin en oranje. Dus graag zien we jullie creaties tegemoet met deze kleuren uitdaging!

Hier de voorbeelden van designteam groen:





















De sponsor voor deze challenge is Sherry Baldi:


De winnares zal de digi's winnen waar wij in de voorbeelden mee hebben gewerkt. 

Deze challenge loopt tot zaterdag 1 februari 2014 tot 20:00

Doen jullie weer mee?? 






14 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden van het team daar zou het toch niet aan moeten liggen wat de inspiratie betreft!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaarten collega`s van team groen
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kaartjes zijn er gemaakt hoor!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het team heeft weer zijn beste beentje voorgezet.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie als team weer prachtige voorbeelden gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. phoe das een hele uitdaging, maar met de prachtige voorbeelden moet het lukken.
    Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge weer....
    Prachtige voorbeelkaartjes dames van het DT!!!!
    Alhoewel ik eerst dacht ik o o wat moet ik daarmee, maar dan ga je zoeken ...en komen we er toch weer uit...
    Zojuist mijn kaartje er ook weer bijgeplaatst....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Okey, volgens mij is mijn kaartje nu geplaatst. Hopen dat het goed is gegaan zo voor de 1e keer.
    Leuke uitdaging trouwens.

    Groet,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeeldkaarten dames, een hele uitdaging om dit te evenaren :)
    Ook ik heb mijn kaartje geplaatst en doe graag mee aan deze challenge.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie voorbeeldkaarten en een leuke uitdaging. Mijn kaart is geplaatst. De stempel van Sherry baldi is ook helemaal fantastisch om die in het assortiment te hebben, vind het zulke leuke stempels.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen