zaterdag 27 juli 2013

Uitslag KIC Challenge 11 Sketch!

Hallo allemaal!

Hier zijn we dan toch met de uitslag van challenge 11, wat later dan jullie van ons gewend zijn, maar ik zal jullie niet langer meer in spanning houden!

De winnares hebben we gekozen via random.org



De winnares die op nr 10 staat is Hanne met onderstaand kaartje.



Hanne, gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
Neem voor a.s. woensdag even contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com , en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog.


Ook hebben we weer een top 3 samen gesteld.

Onze top 3:
  1. Anita Meijer nr (18)
  2. Anita van Merode (nr 19)
  3. Renate (nr 20)
Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 


Anita Meijer, jij krijgt voor de volgende challenge een plekje als gastdesigner. 
Zou je mij zo snel mogelijk kunnen mailen op kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com
Dan kan ik je daar laten weten wat de nieuwe challenge wordt. 




6 opmerkingen:

  1. Wat superleuk dat ik de challenge heb gewonnen, dank jullie wel, en een mailtje is inmiddels gestuurd. Echt leuk om zo je zondagochtend te beginnen met een kopje koffie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kim, vroeg me af of mijn mailtje wel is aangekomen omdat ik nog geen reactie had op mijn mail, misschien ben ik wat te ongeduldig maar vroeg het me eventjes af. Hoor het wel.
      Liefs van Anita

      Verwijderen
    2. Hoi Anita

      Mijn excuses voor mijn late reactie, maar Hanne is de winnares van de challenge. Jij staat op de nr 1 van de top 3.
      We vroegten ons als team wel af of je interesse hebt op in het designteam te komen van Kaartjes-Inspiratie - Challenges?? Als je dat wat lijkt, kan je contact opnemen met me via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

      Kim

      Verwijderen
  2. Super leuk dat ik tweede ben van de top drie. Dankjewel Ben ik echt blij mee.Neem de banner mee hoor.Ook feliciteer ik Hanne, Anita Meijer en Renate met hun topt drie en als winnaar.
    En Kim, er staat een foutje in:als ik op mijn naam en die van Renate klik kom je beide keren uit bij mijn blog. Vind ik niet erg hoor! Maar voor Renate is dat misschien minder leuk. Een goed bedoelde tip hoor. ;-) gebeurd mij ook weleens als een link plaats en het controleer, heel menselijk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita

      Dank je wel voor je oplettendheid. Ik was er nog niet aan toegekomen maar heb de link inmiddels aangepast.

      Kim

      Verwijderen
  3. hoi
    Hanne heeft inderdaad deze gewonnen maar nog altijd haar prijs niet gekregen hoelang moet ze nog wachten

    BeantwoordenVerwijderen